en bra dag

dagen har hitils varit en bra dag :) Var dock extremt vart i bageriet idag, så jag fasar inför i helgen då det ska bli ännu varmare. i har ju ingen AC :(

Nu sitter jag hemma hos Jennifer. Har precis varit och kollat på en lägenhetsvisning här i det området jennifer bor. Vill ju helst ha en lägenhet i detta område. Denna var dock på markplan med hade en jätte fin uteplats. Jag vill heelst ha balkong så. jag väntar nog ett tag till :9 hoppas på att det dyker upp en med balkong :) Var även en rätt stor fuktskada i badrummet. Eller ja, den ser stor ut men kan ju vara större och han som äger lägenheten vill ha MINST 800 och så ska man laga en fuktskada.. NEJ TACK! Blir alldeles för dyrt för lilla mig :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0