För varmt för lilla mig :(

Jag står inte ut!!! Det är så jävla varmt överallt! Vad man än har på sig och vad man än gör så dryper man. Känner mig som en stor äcklig stinkande bomb! Ok, så illa är det inte men det är fan inte långt ifrån!
 Egentligen ska jag väl inte klaga. Alltid skönt med sol. Men det blir jobbigt armt i bageriet och det blir jobbigt varmt hemma med.

Idag träffade jag Sara. Åkte och hämtade lite saker jag glömt där och vi pratade. Ja som om vi hade sett varandra förra veckan ungefär. Det där med den vänskapen är så jävla knepig. Det är som ett gammalt långt förhållande man inte riktgit kan släppa oavsett vad.
Men ja, allt händer av en anledning. Jag må bra som jag ahr det nu och menar inte att hon och jag ska bli bästa vänner igen. vet inte vad jag menar riktigt. Var bara så jävla skönt att få skratta idag. För det behövs.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0