Hej katarinahissen

Idag har mitt humör åkt berg- och dalbana. Vaknade arg som ett bi i morse. Sen på eftermiddagen började mitt humör bli bättre för att sedan åka ner i botten igen. Avskyr sånna dagar. Jag vill ju vara en glad och sprudlande tjej hela tiden.

På min semester har jag tänkt igenom en hel del. Saker som jag gjort och vänner som jag har sagt upp kontakten med. Det är klart att det finns stunder jag önskar att jag och Sara fortfarande var vänner. Tyvärr växte vi ifrån varandra och i mina ögon blev vänskapen bara en jobbig börda tillslut. Men ja, det finns stunder jag saknar att prata med henne. Då hon redan vet så mycket. Det finns även stunder jag kan sakna att vara vän med Catti. Fast det ändrar inte mina beslut. För det har alltid funnits en anledning.
Jag har även tänkt en hel del på förhållanden. Att jag inte borde ha gjort vissa saker. Kanske beror det på att jag fått reda på att Alden är förlovad. Sopm jag ahr börjat tänka på saker jag önskade jag inte gjorde. Jag önskar honom hursomhelst all lycka och hoppas att han får ett fint förhållande. Känslorna för honom är borta för länge sen. Men det finns fortfarande saker som gör att minnen kommer upp. Som nu med förhållanden. Jag har lärt mig mycket på vägen och nu är jag bara 21. Jag har lång väg att gå. Så ännu kommer jag fortfarande att lära mig saker. Eller ja, det gör man väl hela livet skulle jag tro :)
Hursomhelst det jag har tänkt om förhållanden är väl mest vad jag vill få ut av ett förhållande, vad jag själv vill och hur jag ser på min egna framtid. För träffar man någon så har man ju fortfarande sina egna mål :)
Så det har jag tänkt på på min semester. Ja inte på hela semestern men har fallit ner i mina egna tankar lite då och då :)

Oj vad liten jag var här haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0