Låt oss vara uppriktiga

Låt oss vara uppriktiga. Tiden går fort och jag börjar fan bli gammal. Jag trodde aldrig att jag skulle kunna känna lycka på ett ställe utanför stockholm. Jag trodde aldrig att livet skulle bli såhär. Ja, jag börjar bli gammal nu. Folk runt om kring mig skaffar barn från höger till vänster. Medan jag mer eller mindre känner mig som en blandning mellan Carrie och Samantha i SATC. 
 Igår tillbringades en lång stund av lägenhets letande på näten. Oj, vad det är svårt. Vad vill man ha? Ute plats elelr balkong? ingen balkong alls? Hittade en så vacker men ja, vet inte hur jag vill ha det men läget är perfekt. Så ska nog ta och ringa på den i morgon :)
 Nu är det bara körkortet kvar att fixa sen börjar jag bli vuxen på riktigt haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0