Lördag kvällen närmar sig

Precis som hela denna vecka så lackar svetten. Skillnaden är bara att nu är det lördag och i morgon är jag ledig :) Så ikväll ska jag vara snygg! haha ;) Blir förhoppningsvis en utgång och träffa nytt folk :) me like ;)

Artister som man aldrig lyssnat på förut börjar bli bra nu. Trevligt tycker jag. Då jag försöker pigga upp mig själv med lite musik! Vill bli på festhumör. Inte gå som en zombie. Det är ju sommar :D

Denna låt slungar mig tillbaka två år. Kan fortfarande känna det jag kände då. Låten säger allt jag kände då. Sjukt hur en låt kan få en att bli 18 igen. Eller fjorton och ett halft :p




Bara för att pigga till så blir det även dessa! :) Det är ju trots allt broms match ikväll :P




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0