Mysdag i sollentuna trakten :)

Jennifer har haft nojja på att ring och väcka mig hela helgen :P Så idag blev det att åka och kolla på bikini med henne :) Var inte alls beredd på att jag skulle hitta något. Hittade en jättefin monokini som jag bara var tvungen att testa :) Den var som gjord för mig så den blev ett måste. Även Jennifer kom hem med en stoooor påse med underkläder. Sen så blev det chill hemma hos hennes för att sedan gå och bada :) Var tvungen att inviga våra nya badkläder :)
Det var SÅÅÅ varmt i vattnet. Badkruka som jag är så har jag inte badat en enda gång iår :P HAHAHA Men idag var jag först i fast jennifer doppade sig före mig :P

Blev även sugen på att köpa en systemkamera efter att jag fotade lite med hennes. Så ska försöka spara undan pengar till det då jag inte har någon semester ersättning i år. Så får bara ut halva löner nu denna månad och i september :/ Så det blir lite tjärvt.

Denna låt är såå underbar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0