:P

Efter en helg på Öland är det skönt att komma hem. Speciellt då det har regnat en hel helg! Ska väl egentligen inte klaga :P Då jag har haft en ursäkt att sova bort i princip i hela helgen :) Kan ju även behövas lite regn nu efter en månads sol :D

I morgon ska jag jobba själv med Ullrika. Hoppas att det kommer att gå bra :) Då hon ska plugga i ett år och därför vara tjänstledig så är det ju inte säkert om hon kommer att vara så himla på på jobbet ;)
Eller ja, ska sanningen fram har hon ju inte direkt en raket i arslet ;) Men nu på sommaren behövs ju inte det riktigt. Då hela djursholm är dött. Man kan typ skrika ut sitt namn och höra det eka flera gånger efter :P

Borde egentligen sätta mig ner och läsa lite saker. men jag orkar inte, inte idag iaf. Ska ändå iväg snart så :) men måste börja titta igenom det. Suck, börjar bli nervös nu ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0