Problem i plånboksparadiset ;)

På tisdag åker dominique till London. Då passar jag självklart på att göra en liten order till henne :) Då jag vill ha en plånbok som uppenbarligen inte går att köpa här :P Men nu efter att ha tittat på hemsidan kan jag inte bestämma mig vilken jag vill ha :P

 this or that är frågan :p  fast då med även mörkbrunt skinn runt om..

Jag gillar båda men vad ska jag ha två stycken till ;) Så mycket pengar har jag inte hahaha..


Nu är det bara en vecka kvar till två veckors härlig semester :D Har "bara" 6 dagar kvar. förhoppningsvis :P För jag vill verkligen INTE jobba nästa helg. Så jag hoppas verkligen att hon som ska jobba tar den. För det där är inte mitt problem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0