Så fin :)

Jag har gått och blivit den där tjejen som kan reta mig till vansinne. Hon som BARA pratar om en kille hela tiden. Men ja, fick se detta i morse när jag vaknde. Mitt normalt fall dåliga morgonhumör försvann och mitt hjärta smälte lite :)
 Som sagt är jag "hemma" nu och ska göra mig i ordning för att gå till sängs. Tänker på dig och det känns bra. Jag är ingen toffel men jag...jag tyck.. jag gillar dig. Och vill att du ska veta det. För att jag vet att du uppskattar det och inte skulle dra nytta av den vetenskapen på något ont sätt. Vill träffa dig snart, vill se dig i ögonen, vill smeka dina kinder, ta dig i handen och baka något gott med dig snart.

Har bara kopierat en del utav texten. Den gjorde mig glad och jag har bara tänkt på en enda person ungefär hela dagen idag. Det är en mysig känsla att känna sig uppskattad :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0