Serveras på flaska..

Snacka om att vara DUM!!
Jag har ju köpt en ny brun utan sol. Som jag bara älskar, vilket jag nämt tidigare :P Så nu när jag kom hem efter jobbet och ser sådär risig ut. Som man bara kan göra efter en dag i bageriet. Fick jag den där jätte smarta idén att jag skulle ta och smörja in mig med brun utan sol efter duschen. Vad händer då?! Jo jag står där och smörjer in mig för glatta livet. Så när jag typ är klar kolla jag på mina handflator, då är det typ SVARTA!?!? Så fram med nagelborsten och försökte få bort det mesta. Det gick typ inte. Men nu ser de typ bara smutsiga ut :P Hahahaha.

Igår så hade jag världens KAOS dag på jobbet! Då Ullrika ringde och sa att hennes son har feber och hosta så vabbade hon igår. Och att vara borta från jobbet en måndag när man bara är två stycken det går typ inte. Då vi har som mest att göra måndagar och fredagar.. Var tvungen att ringa in Dominque som har semster. Bara för att hennes son är sjuk. Ja ok, självklart ska du få vara hemma med sjukt barn. Men när det bara är två veckor kvar tills man ska vara tjänstledig i ett år kan man ju börja undra. Men ja, det är bara spekulationer som sagt..
I morgon får jag iaf hjälp och även på torsdag :) Då Ullrika inte visste när hennes son blir frisk.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0