Underbara skit dag!

Underbara jävla skit dag!! Finns det något som kan ha gått fel idag så har det gjort det. Jag är inte den personen som brukar lägga ordet hatar i min mun. Idag har det ordet varit min bästa vän.
 Började med att jag fick ett utbrott i bageriet. Tur som var så hjälpte min chef mig. Sen så har jag väl mest stått och små aggat mot varenda människa som korsat min väg idag.
 Det som lyste upp min dag idag var Jennifer. Åh, underbara människa! Möttes upp i Mörby för att åka hem till hennne. Väl i sjöberg så bestämde vi oss för att vii skulle äta tacos. Det är ju SÅ gott :D
När vi väl kom hem till henne så somnade vi i varsin fotölj. Sov gott ica en timme :)

det värsta var att jag drömde sjukaste drömmen på länge! Undrar om värmen driver med min hjärna?! För denna dröm var i särklass..

Nej nu måste jag kila ska möta XXX

 Mina och jennifer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0