Uschanimej

Nej usch vilken jävla dag! Den har varit både hemsk och bra på samma gång.
Började med att domiinique försov sig idag så det blev stress i bageriet på morgonen. Dels för att vi båda vandrade runt som två zombies. Sen för att man långsamt men säkert kokas i sitt egna svett. Så ja, tempot var inte högt och mitt humör inte det bästa. mordisk som alltid de mornar jag ahr sovit dåligt. Vilket jag har gjort i 3 veckor nu. Suck :/
 SÅ när jag kommer hem så får jag ringa det där MAMMAK**LLAR företaget som fortfarande inte skickat ut brevet. Hon som svara måste ha suttit och rökt på hela sitt liv för hon var ju heeeelt sanslös! Så helt plötsligt säger hon: ok hej då. WHAT?! Vadå hej då?! Blev jätte chockad så fatta nada och la på, haha.
 Dagen är inte ens slut än mina vänner för det kommer meeeeeera :P Får även höra av Sara att D har uppfört sig mindre bra så nu är jag inte glad för det heller. För man säger inte vissa saker tll folk man inte känner. Speciellt inte när jag har sgat åt honom att det går inte bara att våldgästa någon med massa frågor. Men ja det var väl inte det värsta heller. Så ja nu tycker jag detta är lite jobbigt.

I morgon är det Öland med familjen och Sara som gäller. Så måste packa snart :) Lär ju i stortsätt bara behöva bikini och lite andra små saker då vi bara är borta över helgen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0