Varm

Medan hela sveriges vettiga människor har tagit vara på solen idag och gjort bästa möjliga av den. Så har jag och mamma suttit och svettas i våran bil, då ACen gått sönder! Skit kul när det är 53 mil hem från Öland. Nej jag skulle inte tro det. Det var väldigt länge sedan jag svettades så här mycket så det var lite jobbigt där ett tag, när jag även är åksjuk. bra kombo va? ;)

I morgon blir det back to work. Som jag har längtat :D Låter det friskt? nej kanske inte men det har jag ju aldrig påstått att jag är heller ;) haha. Hoppas bara att allt har gått bra och att vi inte ligger efter massor. Även om jag har en rätt så stark känsla utav detta :/
 Hoppas även på att Jennifer har tid i morgon då jag skulle vilja gå och kolla på den där lägenheten. Måste även ringa määklaren och kolla om detta är möjligt. Vet visserligen inte om jag ahr lust att bo där men läget är perfekt och lägenheten ser heeeelt underbar ut :) men likabra att kika runt lite innan man bestämmer sig :)
 Har ju lite skaer som jag helst vill få fixat innan jag flyttar. Men ja, får se hur det blir :)

Jag och mamma har pratat om detta med flytt för min del. Då situationen inte är hållbar. Jag klarar nämligen inte av att sova själv i hennes hus. Jag tycker att det känns jätte jobbigt och får en klump i magen. Vilket inte borde vara så för någon som är 21. men eftersom mamma jämt hissar upp än om inbrott så har det nu blivit så. Så därför har det blivit sagt att det är bättre för mig och för henne, då hon får ha sin semester ifred :P Om jag flyttar :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0