Biggest loser :)

Klockan är runt sju och jag ligger i sängen och glor på biggest loser :) Älskar det programmet. Kul att se att folk verkligen lyckas med sina viktmål :)
 
Sitter även och väntar på att Dominique ska höra av sig till mig ifall jag måste hoppa in och jobba i morgon. Ganska störande då man inte kan hitta på något ikväll. Är visserligen sjuk men om jag hade velat så kan jag ändå inte då jag inte vet ifall en arbetskollega är sjuk eller inte. Hon är fan jämt sjuk! Börjar tycka det är tröttsamt. Men hoppas att hon kommer till jobbet i morgon.
 För i morgon fyller Amina 21 och det ska firas med lunch bara hon och jag :) Så vill helst inte behöva åka in och jobba. För vet att jag lätt kan fastna på jobbet längre än det är tänkt. Så jag sitter här och hoppas :) haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0