Det är konstigt det där

Jag har aldrig tänkt på det förut. Idag gjorde jag det dock. När jag gick in på facebook. Så såg jag någon hade lagt upp en notis om VÅR låt. Oh no you didn´t! Det var ju vår låt! Även om det är länge sen nu. Åren rullar på och vi har gått skilda vägar. Känslorna är gone och bara minnena är kvar. Ändå så blir jag nästan sur för den låten är fortfarande vårat förhållandes låt. Även om förhållandet är borta för länge sen.
 Det är konstigt det där. Att vissa saker fortfarande är "heliga". Jag menar, det var ju nästan 2 år sedan nu vi gick ifrån varandra. För gott.

Förkylningen verkar vilja ge med sig så i morgon blir det till att gå till jobbet :) Lär ju behövas skulle jag tro. Då den här helgen lär det bli mycket tårtfirande.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0