Fortfarande sjuk

Vaknade för en stund sedan. Ska snart ta och gå och göra frukost. Om jag nu får i mig något. Hostar som fan och är helt täppt! Det suger så jävla hårt. Fast har inte varit sjuk på ett tag nu så det är ju skönt det :)

Blev inte till att åka till jobbet idag. När jag väl sover är jag extremt svår att väcka. Så antingen svarar jag i telefonen i sömnen eller så hör jag den inte haha. Så jag hörde inte när jag fick sms inatt eller i morse. Men tydligen hörde hon inte av sig igår. Fast hon hade dykt upp i morse på jobbet. Så det var ju skönt det. Jobbigt bara när det känns som att en människa har tappat stinget i arbetet samtidigt som att respekten för sina arbetskollegor är bristande.

Grattis Amina som fyller 21 år idag  :) Så idag blir det att äta lunch med födelsedags barnet. Har dock inte hunnit köpa present ännu och har verkligen ingen aning om vad hon ska få:P Men det blir nog bra :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0