Grattis Amina än en gång!

Idag fyller ju som sagt Amina 21 :) Så det blev lunch och shopping samt café. Riktigt mysigt.
 Lönen kom ju idag så kände mig på ett riktigt shoppinghumör, eller ja frågan är väl när gör jag det inte?;) haha.
Kom iaf hem med en kavaj och ett par svarta byxor :) Känner mig jätte snygg! haha. Jag som annars inte tycker att jag passar i kavaj. Fast denna gillade både jag och Amina så vi köpte en varsin. Var egentligen bara tänkt att vi skulle kolla på kavajer åt Amina. men pinne som hon är hittade hon ingen 32:a. Så tillslut hittade vi en på Vero moda :) fast en liten 34:a dårå. Åh! den är så snygg. Fast Amina gillade inte det prickiga fodret ;) haha.
Har hur som helst haft en riktigt underbar dag! Med goooood mat, bra shopping samt mycket trevligt sällskap :)
 Hade tänkt att ta med mig kameran, men virrig som jag är tog jag två bussar förtidigt och glömde kameran. SÅ duktig är jag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0