Har någon det receptet :P

GE MIG KARLSON PÅ TAKETS KUKILIMUKMEDICIN! Jävla förkylning asså! Inte blir den bättre heller, har ätit hostmedicin i tablettform,bombat halsen med halstabletter, så lär fan bli en laxerande effekt här snart :P
febertermometern har blivit min bästa vän. Likaså alla dessa tabletter, alvedon,halstabletter, hostmedicinen osv.
Hade ju varit som en dröm om jag vaknade upp i morgon bitti och är 100% frisk. Dock vet jag inte ens om jag kommer vara i form att gå till jobbet i morgon. Hoppas det, för vill inte sätta de andra i skiten :(

Får ångest när jag tittar ut genom fönstret och ser SOOOOOOOOOOOL så ligger jag här som en annan idiot och är sjuk! gaaaaaaaaaaaaaah!

Muisken hjälper mig iaf att bli lite piggare :) skönt det! Annars a
hade jag fått krupp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0