Hemma i stockholm :)

Så är man hemma från Öland igen. Det är med blandade känslor jag sitter här i sängen. Jag älskar ju mitt sthlm men samtidigt var dagarna på Öland riktigt behövliga.

Man kan ju fråga sig om jag ska öppna en egen dejtingsida? Där alla ska dejta mig om de sen vill giifta sig. Ja till saker hör då att jag ahr två ex, den ena är nu gift och den andre förlovad. Så frågan är. Är det jag som har någon slags magiskt över mig och får mina ex till det? För att jag själv var så motsträvlig till det när jag var tillsammans med dom?
För varför är det så? Den man verkligen vill ha vill inte ha än och vise versa. För jag kan inte bara sluta tänka på M. Hur jag än vrider och vänder på det går det inte. Jag vet att han inte vill ha någon kontakt så det är inte lönt att försöka få någon kontakt med honom. Även om jag vill. För än en gång ställde mitt humör till det för mig. Jag kan inte rå för det jag kan bara hantera känslor med ilska och gråt. Ja självklart kan jag skratta :P Men jag har lixom inget mellan läge. Blir sällan sur,irriterad som många andra utan jag blir fly förbannad på en gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0