I slutet av dagen så handlar allt om min garderob :P Eller? ;)

Jag tror att jag har ramlat och slagit mig. Drömmer jag? Den senaste veckan när jag har handlat kläder så passar jag i storleken XS. Det var nog 2-3 år sedan man gjorde det. Hahahah patetiskt det skulle vara om man själv inte insåg att den var aldeles för tight och magen putade åt alla håll. Tur är ju att så inte är faller nu :) Då jag tror att det är ngn storleks miss :P Då jag köpte en klänning i stl XS där brösten var försmå för klänningen. Asså HALLÅ?! det har ALDRIG hänt mig! Men ja jag var ju bara tvungen att köpa den ändå :) För den var så fin!
 Nu när semstern snart är här tänkte jag ta mig an min garderob. Mycket ska slängas och det nya som ligger i en back utanför garderoben, då de gamla kläderna som inte ens används, tar upp helva garderoben, måste komma in i min garderob :P
 Dock har jag nog ärvt min kära mammas gener med att man kan ju inte slänga något. För om jag slänger det. Tänk om jag faktiskt får för mig att vilja använda de där kläderna igen? Fast än jag inte gjort det på åratal? Eller som det brukar bli. jag slänger ner ALLA gamla kläder i påsar och mamma släpar upp det på vinden för inget kan ju slängas :P Ifall att någon vill använda det om ett tag. Dock så kommer den där tiden ytterst sällan. Så vinden blir mer och mer proppfull. Och vi konsumerar mer och mer :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0