Igår och idag :)

Hann ej med att skriva igår då det var fullt upp hela dagen
Träffade upp Amina på stan vid halv tolv men var lite tidig så gick och strosade runt lite i stan :) Vuxenpoäng till mig haha. Skulle egentligen ha fixat min läppar igår. Så jag kommer dit och hon börjar smörja på mig bedövnings salva. Så när det är klart säger hon att filler Juviderm 3 som jag använt de gångerna jag förstorat läpparna är slut. Jag som bokade min tid 3 månader innan blir ju självklart lite småbesviken. Då hon berättar att de använt sista på morgonen.
Så jag fick boka om min tid. Som jag nu kommer att avboka då jag inte tycker att man gör så. Antingen beställer man in så att man har tillräckligt eller ser till så att de som har bokat faktiskt får det dom vill ha. Känner väl att det var kul att prova på men att n u får det npg räcka. Är rädd för att jag ska vilja ändra allt på min kropp sen.
Så efter besöket där kilade vi in på lite affärer då Amina åker till Algeriet ( vet ej om jag stavade rätt nu :P ) så behövde hon handla lite med sig. Efter det blev det lunch på fridays :) Åt en jätte god kyckling quasadillas. Måste testa att göra en sån hemma ngn gång haha ;)
Sen var det bara att åka hem för att packa ihop det sista och lasta in det i bilen. Vi åkte till Öland igår. Sitta i en bil i 53 mil är inte allt för roligt ;)

Idag så blev det att åka och köpa bikini eftersom att jag inte hittat ngn i sthlm :S Hittade iaf två st efter många om och men :P Så nu har jag legat på stranden och steeeeeeeekt :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0