Imorgon är det löning för min del :)

Jag lever verkligen i min egna lilla buckla :P Det mesta som sker i livet som inte är jobbigt att prata om är jobbet. och lite runt omkring :) Därför blir det mest jobbsnack. Sen så är jag mer på jobbet eller på väg till jobbet än hemma så blir lätt så :)

I morgon kommer min lön! :) Då är det självklart pengar som ska läggas undan som det görs varje månad :) Då jag var arbetslös i 6 veckor så spenderade jag en hel del pengar. Ja, jag levde på mina sparpengar helt enkelt. Då tyckte jag att det var värt det, eftersom jag verkligen hade slitit för de där pengarna. Då tyckte jag att jag var värd att slösa lite på mig. Nackdelen var väl att jag gjorde av med rätt mycket pengar. Då jag ahr en förmåga att bjuda mina vänner lite väl ofta kanske:P För om jag vill göra något, så vill jag inte känna mig trängd i att mina vänner ej har pengar. Så då är det för mig en självklarhet att bjuda :) Sen om det är en bra eller dålig egenskap kan ju diskuteras :P Men ja, det blev även en hel del klädinköp,skor och ja, allt möjligt :) Fixade ju även mina läppar då så :P
 Så nu iaf försöker jag att spara ännu mera pengar :) Så att jag har råd att köpa bil när körkortet kommer och lgh osv :)

 Jag älskar mina läppar på denna bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0