jag tar baby steg framåt :)

Haha, snacka om att jag har åkt bergochdalbana de senaste månaderna. Känslomässigt. Har däremot kommit till en instinkt att även om man saknar någon. Så finns det ju en anledning till varför man bröt upp.
 Måste ändå säga trots dåligt väder, jobbiga stuation osv är jag gladare nu än på länge :) trivs så hemskt bra på mitt jobb! Får ut en väldigt bra lön fast jag jobbar deltid :) Jag har börjat ta tag i saker som jag annars bara lagt på hyllan. Så ja, man kan helt enkelt säga att det börjar gå bra för mig nu :)

 Tycker att denna bilden passar sig bra :) Det är ju trots allt bröllopstider nu :) Juste, tårtan har jag gjort :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0