Livet börjar gå åt rätt håll nu :)

Går ut på farstutrappan och tar de där förbjudna blossen. De jag lovat mamma att jag inte gör längre. Det som bara jobb och vänner vet om. Plötsligt så slår det mig när jag står där på farstutrappan och drar mina halsbloss. Attt jag börjar bli gammal. Nog för att man sagt orden allt för många gånger. De har däremot aldrig riktigt haft en betydelse utan bara en symbolik för något eller något man skämtar om. Men där står jag. med ciggen i ena handen och tändaren i andra. Jag är 21 år. Mitt liv börjar äntligen gå bra nu. Jag har ett jobb jag trivs med, arbetskamrater som man inte bara står ut med utan trivs med. jag har vänner som jag verkligen vet vart jag har dom. Något som jag länge famlat efter och tvivlat om. Så plötsligt faller alla bitar på plats. Jag har långt kvar för att nå mina mål. men jag är på god väg nu. Jag har mina del mål och det tror jag är viktigt :)
 
 Motiv tårta gjort utav mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0