Man kan ju fråga sig.

Man kan ju fråga sig hur vissa människor tänker när man går ut genom dörren? Som idag så väg hem från jobbet. Så står det en tjej med höga svarta gummistövlar, kortkorta jeansshorts, en lång konstig tjock tröja och en skinn jacka. Har jag missat något eller är detta verkligen snyggt? Idag på jobbet har det varit fullt upp och jag hann med rätt mycket. Trots att jag är sjuk. Är ändå glad att jag stannade hela dagen. Kännst däremot inte så bra just nu. Då jag mår extremt illa :-(får väl se om jag kan vara ledig i morgon eller om jag måste jobba. Man vet ju aldrig med en tjej på jobbet. Hon är jämt sjuk. Om hon är det i verkligheten vet jag givetvis inte. Nu är det fan min tur att få vara sjuk! Haha. Skulle behöva ett kö system på det hela :-P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0