Min tripp till göteborg

Igår var jag bra nervös. Jag brukar inte vara såhär impulsiv. Fast det gick ju bra än då :-) efter att ha akt ner med tåget till göteborg så kände jag mig inte så åksjuk som jag brukar. Väl framme så nute han och hans bästa vän upp mig. Överlag så hade jag det trevligt. Kokade tillochmed kola. Gott blev det. S som jobbar natt åkte iväg runt elva och hade då med sig lite till jobbet. Det uppskattades :-)när han hade åkt så gick jag och gjorde i ordning mig för sängen. Är dock inte van med ljud utan för så jag somnade framför tvn :-P så idag så gick vi i nordstan och kikade i affärer. Så ja min göteborg tripp var bra. Över förväntningarna för min del iaf :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0