myggan dog

Det dricks ju rätt mycket nu såhär på sommaren. ett exempel på det om jag bara kollar på min egna familj är när mammas snubbe sitter i solstolen utanför husvagfnen och myggan som precis bitit honom blev heeeeeeeeeeeeeelt yr! Och jag menar verkligen YR! hahaha stackarn vinglade till och fick knallfall :P Så han dog av att mammas snubbe hade alkohol i blodet, en hel del med skulle jag tro.

Det är inte ofta jag önskar att jag vore av ett annat släkte där man kunde bli lite brun>! Ja jo just denna årstid vill jag gärna kuna bli som en pepperkaka :P men jag får nöja mig emd kolabrun ;) Inte så illa det heller. Men om man ändå kunde få önska lixom haha.

En tragisk sak jag upptäckte i morse var att jag fan saknar mitt jobb. VEM?! Säg mig vem i9 helsike sitter på semestern och tänker : slkönt det skulle vara att jobba nu. NEEEJ maN GÖR INTE SÅ.. Utom jag. jävla pucko man är hahaha. Är det det som kallas för arbets skadad? Eller att man har ett tråkgit liv? hahah för det har jag inte :)

Sommaren i sthlm :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0