Rita kors i taket

Oj oj vad har jag nu gjort? Eller frågan bör väl kanske ställas i plural. Vad har vi gjort?
Efter att bara ha sovit max timmar så väcktes jag av solen. Den skiner så starkt in i mitt rum att det gör det omöjligt att somna om. Vid kvart i sex ger jag upp. Slår på datorn och blir online på alla sidor där jag har medlemsskap, i stort sätt. Vilket resulterar i ett samtal från göteborgaren :P I bådas brist på sömn resulterar det nu i att jag har en biljett bokad till göteborg. Tåget går 13.15 och jag som bara varit i göteborg en enda gång i mitt liv, och nej inte som alla andra som var där för att gå på liseberg. Jag var där för att kika på Diana och Helen som då tävlade i SM unga bagare. Aja nog om det. Det pirrar i magen och i mitt huvudet går den gamla vanliga frasen när man gjort något halvgalet. " Vad ska mamma säga?" För visst är jag 21 år gammal, elller ja som göteborgaren sa i morse : Jamen du är ju 31 år gammal. Men trots att jag är 21 år så är det ju ändå mamma lixom :)

Väskan är packad, sminket är lagt och kläderna är på plats. Så nu är det bara att vänta lite till tills jag ska åka ner till centrum för en välförtjänt frukost. Blev inte av att göra någon middag igår. Var helt enkelt inte hungrig. Det är jag däremot nu. Så ska bara kolla så att jag har med mig allt för en sista gång. Bestämma mig vilka skor jag ska ha på mig och emd mig för att sedan bege mig.




 Låt musiken lugna mina spända nerver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0