Så himla trött!

Jag är heeeeelt slut! Efter att ha legat hemma i sängen i tredagar av förkylning så var det dags att gå tillbaka till jobbet idag. Där var det totalt kaos! Så tillbringade en halvtimme med att jaga plastkronor till folkets bröllopstårta. För att sedan ringa leverantören och få åka dit ut. Från djursholm till Tyresö och sedan tillbaka. Så var på jobbet idag från 6.20-17.05. Härligt va? ;) I morgon ska jag även hjälpa Dompan som jobbar helg då det är sjukt mycket att göra!
 Mötte upp A för att käka middag runt kvart i 6. JISES vad gott det var. Att maten var så god kan dels bero på att jag var hungrig och inte ätit ordentligt mycket till lunch. Har en förmåga att äta för sabbt :P
Sen kan det bero på att de påJimmys steakhouse vet hur man lagar god mat. Deras bea sås! HJÄLP! SÅ GOD DEN VAR! Ville typ slicka skålen ren, haha. var dock för mätt för detta och tror inte att ett sånt dåligt bordskick passar in där.

Nej, jag är trött och väckarklockan ringer runt 4 i morgon bitti. Så tänkte krypa ner i min säng nu. Innan både jag och datorn åker ner i golvet med en duns.

 Det var denna plastkrona som jag fick åka iväg och hämta. Så ser även tårtan ut. Observera att jag inte gjort denna tårta utan denna bild är tagen från google 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0