Semestern börjar idag :D

Idag börjar min semester :D Så himla underbart! Blev ju jobb i dag och efter det husvagns tittt. Måste erkänna det att det är ganska roligt att gå runt och kika på husvagnarna :P Finns så mycket roligt i dom och vissa är så ful att man bara vill skjuta sig själv, haha.

Såg en kommentar angående ett inlägg jag gjorde. Nej jag är verkligen inte svartsjuk. Vad finns det att vara svartsjuk på? En människa som tappar sig själv när man blir tillsammans med någon är ju faktiskt inte rolig :P kan ju vara så att jag varit singel för länge haha. Så nej svartsjuk är jag inte.

Idag blir det utgång då Amina fyllt år :D Mysigt mysigt. Var länge sen jag var ute nu. Måste ha varit typ en månad sen. eller det känns som det iaf :P haha. Så först blir det middag hemma hos Amina :) Sen där efter blir det ugång!
jag och Amina lär ju se ut som back in the days. Kommer upp bild och förklaring till detta i morgon skulle jag tro ;)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0