Utången var lyckad

Gårdagen var väldigt lyckad :) God mat och trevligt sällskap. Var väl däremot för mycket folk på Berns och ibland är det jobbigt att gå med flera som inte har samma musiksmak som än sj. Men vad ska man göra ;) Så är ju livet :P Har inte orkat ladda upp bilder fårn igår och väntar påatt Amina ska skicka över dom som togs med hennes kamera :)

Jag har försökt förtränga mina känslor. Glömma dig. Det går inte, du M, finns etsad i mitt huvud. Min hjärna vill inte samarbeta med mitt hjärta eller så är det tvärt om. Är inte ledsen längre. Sorgen har förändras till ilska. Jag är arg på dig för att du ville ha det påsitt sätt så pass mycket att du aldrig ens kunde se saker på mitt sätt. Som om du inte såg mig riktigt även fast du gjorde det med sån intensivitet som ingen annan gjort. Men saker och ting händer utav en anledning. Någon dag då kommer jag förstå det bättre än nu.

nej nu ska jag fortsätta ligga och glo på tv i min säng :P Som jag gjort större delen av dagen! Skön början på semestern :) Eller vad säger ni? haha.


 Jag och Amina för mer än 3 år sedan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0