Aj

Idag har det varit en tumult dag vill jag lova.
När väckarklockan ringde vid nio snåret var jag inte alls med på noterna. Men eftersom att jag visste att jag hade en tid hos kliniken där jag skulle göra mina läppar var det bara att pallra sig upp. För att fixa i ordning sig och sedan möta upp Catti.
Väl på kliniken fick jag vänta ett tag innan jag fick bedövnings salva över hela läpparna som verligen stacks!
Jag är ju som jag nämt innan rädd för nålar, något otroligt. Så när jag  in i det där rummet fick jag panik. Halsen snurrades 3 hundra varv och hjärnan ville inte det jag ville. Efter att ha pratat med både henne och Catti så gav jag mig och lät henne sticka hål på läpparna åt mig haha :)
Nog fan gjorde det ont. Vet inte hur jag ska beskriva känslan mer än att det gör verkligen ont. Även nu efteråt med. Stolt är jag att jag inte gav ett litet pip ens! Roliga var att hon var tvungen att kolla med mig om jag mådde bra då jag knappt andades. Jag var ju i chock! haha.
Har fått höra av de som sett mig att det ser bra ut :) Så jag är faktiskt nöjd. Ska dit om 2 veckor igen för att spruta in 0,55 ml igen. Eftersom att 30% döljer sig i vävnaden och för att få något resultat så måste jag ha ca 1 ml då jag aldrig gjort det innan :)

 Du kommer aldrig förstå. Jag ser det nu, i dina ögon. Jag hör det i din röst. Du kommer helt enkelt aldrig förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0