Aprak men ingen bakfylla.

Fy bubblan vad full jag blev igår. Vilket jag tydligen inte var ensam om då Catti hade satt sig i baksätet på en taxi. Hennes första mening var " 100 kr". Varav taxichaffisen fattade nada. Hon fick då säga samma sak igen och sen berätta vart hon skulle. Hahaha. Stackars taxichaffis.
Själv kände jag mig aldeles för lång hela kvällen och mina tankar var inte riktigt på dansgolvet.
Även fast kvällen inte blev som planerad och jag konsumerade för mycket alkohol denna gång så tycker jag att kvällen till slut blev lyckad :)
Ska erkännas att mitt humör inte var på topp när vi skulle gå ut. Men det blev till det bättre när Catti dragit lite Linus historier hahah ;)

Idag vaknade kvart i fem och tänkte at det kan inte vara möjligt att jag bara sovit två timmar. Nej det var det inte heller då klockan vart kvart i fem på eftermiddagen. Var nog minst 3-4 år sedan jag sov så länge på eftermiddagen utan att vakna en enda gång. Vilket jag brukar göra när jag druckit alkohol.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0