Det här med förhållanden

På sista tiden har det blivit nästan lite för mycket killsnack. Vilket har fått mig att börja fundera.
 Är det så att vissa tjejer och killar lägger all sin energi på att förhållandet ska verka som det perfekta förhållandet utåt? Så att när det väl kommer att ta hand om sitt förhållande är krafterna slut?
 Även den här katt och råtta leken är något jag har tröttnat på. Själva jakten är ju den som är lite spännande. Det är även den som får mig att tröttna. Kan nog vara så att jag behöver för mycket uppmärksamhet för det. 
 Förstår mig kanske inte riktigt på själva grejen med att komma och gå som man vill. Antingen är det all in eller tack och jag känna. Även fast när det väl kommer till kritan så är det ju inte så.
 Så ja, den här grejen med förhållanden. Att träffa någon. Tycka om,lära känna och umgås med. Det är något som Jag ibland inte förstår mig på. Missförstå mig rätt nu. Alla vill väl hitta någon tillslut. Men att tvinga sig på, göra allt för att inte bli tagen för givet. det är bara heeeelt messed up!
 SÅ jag säger såhär. Jag är jag. Oavsett förhållande eller inte. Tänker inte leka någon lek. Utan alla ens brister och fel man har är ju inget som försvinner. Förhoppningsvis så väger de bra sidorna över det :)
Varför låtsas vara någon man inte är? För tillslut orkar man ändå inte med denna fasad som man byggt upp. Denna mur som är så tjock att ingen kan eller orkar komma igenom den. ibland måste man sänka garden lite för att upptäcka något underbart =)

En lite försenad bild på mina läppar. Samma dag som jag fixa mina läppar <3 :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0