En kväll med Catti

Det blir utgång ikväll trots allt. Hade tänkt att krypa ner under täcket, se en bra film och somna in tidigt.
Så blir det däremot inte. Catti och jag lär göra söder osäkert ikväll. Det spelas musik på hög nivå. Allt för att tagga till. Bli på så bra humör som möjligt.
Har haft ett jävla slit med kvällens outfit ;) Blev till slut bra :)
Fy vad jag älskar introt på låer if we meet again. Det får mig att tänka på DIG. Men ikväll ska jag må bra! Jag ska ha kul och jag ska inte bli för full. För ikväll ska jag ha roligt. Ikväll ska jag och Catti stå på dansgolvet. Dricka goda drinkar och ha det så bra! Känner jag mig själv rätt så drullar jag in i en taxi runt 3 snåret. vill komma hem säkert ju =)
Hoppas jag inte blir bakfull i morgon. Då min kära mor lär väcka mig hyfsat tidigt. Men men det är morgondagens bekymer ;)


 Söta du!

 Jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0