en lam dag

Idag har det var en rätt så bra dag. Lugn och inte allt för mycket att tänka på :)
Var på arbetsförmedlingen. Shit vad jag tycker att de är sega! Ringde även ett samtal till en av cheferna där jag jobbade i somras :) Så att om de behöver hjälp så är det bara att ringa mig :)
Efter det var jag tvungen att ge mig in till stan. Då man inte kan fixa sitt acess kort här på värmdö. Tog mig 45 min in till stan och nästan lika lång tid hem. Fast det brukar ta ca 30. Vädret var verkligen inte att leka med idag.

Har även pratat med Jennifer idag :) Var ett tag sedan sist såå var kul. Har ju inte varit och hälsat på hemma hos Henne och Adam ännu så ett besök hem till dom lär väl bli att försöka planera snart :)

Jag saknar att arbeta. Att baka och pyssla med det jag verkligen brinner för. Måste däremot erkänna att jag tyckt att det varit skönt att inte göra ett jota :) Behövde verkligen det. Gör nog fortfarande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0