ingen rubrik

Som vanligt nu för tiden så börjar klockan att ticka iväg alldeles för mycket såhär inpå småtimmarna.
Jag är alldeles för pigg för att sova men för trött för att se på ngt program.
Ska dessutom upp vid 8-9 bläcket där. Beror på om jag fixar glassen i morgon bitti eller efter mina äventyr. Måste ju nämligen hinna stelna :)
Eftersom ni läsare verkar intresserade av recept så lägger jag upp receptet tomorrow :)
Då denna choklad glass är to die for! Tur att släkten kommer på middag annars är risken att jag ätit upp 1 liter glass själv haha ;)

Ibland gör man saker som folk inte förstår sig på. Som man kanske inte ens själv förstår sig på varför man gjorde så. Man bara gör dom. Av vana eller personlighetsbeteende. Dessa beteenden kan få folk att rygga tillbaka. Tycka att man är konstigt osv. Kanske är det då man får tänka på saken ur ett annat perspektiv. Föe bara för att jag inte tycker som du är du varken kosntig eller dum. Du bara ser saker på ett annat sätt än vad jag gör.
jag vill så gärna vara för den fria tanken. Fast ibland är det så jävla svårt.

 hemmos Cathrin i lördags innan utgång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0