jag är en nikotinberoende idiot

Alltså seriöst! Just nu är jag så arg på mig själv!
Varför var jag så dum att sluta snusa nu?! jo för att jag vill fixa mina läppar fina och var rädd för missfärgade tänder. Men är man är van att "trösta" sig men någon form av nikotin sedan många år tillbaka. Då känns detta bra vansinigt korkat!
För mycket rullar runt i huvudet just nu. Det är känslor för en person. Känslor som jag oftast inte får. Då jag oftast tappar intresset för snabbt. Jag är arbetslös. Jag har problem med pappa. Jag har förlorat min bästa vän. Jag har börjat umgås med Catti. Vilket gör mig glad. Jag har varit lite orolig för en sak nu i några veckor. Jag är trött på att folk säger åt mig hur jag ska tänka och hur jag ska bete mig. Så ja, det är för mycket just nu. Så varför var jag tvungen att sluta just denna jävla vecka?!

Missförstå rätt nu. Jag menar inte att känslorna jag har för en särkild person är något negativt. Det är bara negativt om jag är ensam om känslorna. Däremot är det väl såhär att jag inte har lust eller modet att säga något just nu. Jag saknar däremot personen mycket! Det är gör inte det hela lättare att mina sängkläder luktar som honom.
Jag tror däremot såhär. Oavsett vad som händer har jag vunnit något på det. Då jag vågat släppa in personen så pass mycket i mitt liv att jag känne rmig trygg och glad. Vilket även det inte är så supervanligt. Så då får man ju se det positiva i det som kanske blir negativt. Vilket jag hoppas att det inte blir :)
Eftersom pesonen är någon jag vill lära känna mer.
Så ja, jag är glad fakiskt :)


 Ok, jag var rundare där men å vad jag saknar sommarkvällarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0