Jag ska sova.. Snart.. Jag lovar. Eller?

Ögonen är åter igen som flipper. Klockan tickar återingen för högt och verkligen skriker åt mig att gå och sova. Jag kan inte, vill inte. Vill bara lästa den och den bloggen först. Ja, ni vet vad jag menar. Sen så har klockan slagit en timme till. Känns osm att den är arg på mig nu. Lika arg som jag kommer vara i morgon när väckarklockan ringer klockan fyra. Ändå så klickar jag mig vidare, från blogg till blogg. Stannar givetvis inte bara där.
Har blivit en hel del väsktittande med. Varför nu? Nu när jag ska sova? Jag vet inte.
Händerna rör sig vant på musen och helt plötsligt kommer jag fram till att jag gör precis som barn. Alltid hittar på de där roliga sakerna precis innan jag ska sova.

Nej Seriöst, dag att sova på riktigt nu. Måste bara fixa lite papper först. Sen blir det sängen. Hoppas på att somna på en gång :)


Oj detta var länge sen det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0