Jag som hade lovat mig sj :/

Jag som lovade mig själv att inte handla något mer denna månad. Det gick dock inte så bra. Gick i Haninge centrum idag med Catti. Ja vad tror ni jag hittade?! Ett par super fina skor som jag efter mycket om och men köpte med mig hem. Blev även dessa underbara strumpbyxor som håller in magen haha ;) Love Love Love säger jag bara!
Däremot kommer jag se ut som en jätte ikväll då jag ska ut med Catti och hennes systrar. Då mina skor är minst 10 cm höga och min längd är 168 i normala fall. Vilket inte hade varit något problem om det nu inte var så att Catti ser ut som en söt docka med sina 152 cm. Och jag som en stor jätte med de där uberfina skorna jag köpte idag :)

Nej nu börjar klockan ticka iväg lite för mycket. Måste snabbduscha och fixa det sista nu innan jag beger mig av till Catti. Där vi ska äta middag och förkröka lite :) Myyyys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0