Lung fredag och Lördagsmys med Catti :D

Igår vart det en rätt så lugn fredag. Gick och såg på green zone med sara och hennes arbetskamrater. SÄMSTA filmen jag sätt på länge. Då jag inte talar arabiska och de inte översatte allt som sades på arabiska så vart det till slut ganska tråkigt. Sen har jag heller inte varit så insatt i vad som hänt mellan USA och Irak de närmaste åren. Är ju inte den personen som läser tidningarna. Så det var ingen hit för mig att se den filmen.

Idag blir det mys med Catti :) Vi ska gå och käka middag och sen kanske sätta oss och dricka någonstans :) Myyyys som sagt! Vi tar fredagsmyset idag ist haha :P
Ska nog försöka ha med mig kameran även om jag är riktigt dålig på att lägga upp bilder här på bloggen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0