Man väljer ju tyvärr inte

Dessa släktdagar. Är det någon som inte känner sig obekväm? Någon som inte bara har lust att springa därifrån?
Jag vet iaf en som har det och det är jag. Ibland så blir allt folk bara för mycket. Känner mig bara ivägen och inte alls lust att vara där. Det är som att det är en gemenskap, ett klubbmedlemskap som jag saknar. Något saknar alltid. Känner mig alltid lite utanför i sånna lägen. Känner mig alltid lite malplasserad.

Ikväll är det Johan Falk på tvn :) Så lär ju sitta fastnaglad vid datorn. De är så himla bra :)

Jg försökte ringa Dig idag. Fråga vad som var på gång? Vad som kommer hända mellan dig och mig? Om det kanske är så att du vill avsluta det hela. Vill inte ta det via sms. Vet dock inte hur jag ska få tag på dig längre. För nu orkar jag inte mer. Du visar bara gång på gång att det finns viktigare saker i ditt liv just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0