Mår som jag förtjänar

Gårdagen var ju helt superbra! Blev däremot som jag trodde. För mycket alkohol som nu resulterat i en otrevlig bakfylla :/ Man mår som man förtjänar med andra ord.
Har haft tur, har inga minnesluckor eller obekväma situationer som skapas heller. Så det var ju bra det :)
Så när jag drulla in vid halv åtta i morse var jag så slut och somnade som en stock :P Man blir ju bara äldre. Orkar inte festa lika hårt nu som när man var yngre. 3 dagar irad utan problem. nu är man ju slut en hel helg om man gått ut på fredagen haha.

Idag blir det till att baaka med kusiner och mammor. Trevligt kan det nog vara! Men ångrar mig att jag drack så mycket nu när man ska stå vid en ugn hela dagen :P

Nej dags att gå! Mamma ropar på mig. Likabra att gå ner nu så man kommer hem till lagom tid och kan kurera sig mot detta ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0