miss you

Det här är fan inte bra! Dag 3 utan snus. Det här kommer inte att funka. Jag har proppat i mig godis då jag hela tiden måste ha något i munnen. Då det är så det har varit så länge. Alltid snusen där lixom. Sedan jag flyttade till Skåne villsäga.
Så börja snusa igen? Eller gå upp 10 kg. Vilket är värst?
Tog 3 bloss på en cigg idag. De nya marlboro. Fy fan vad äckligt det var. Jag saknar mitt snus! Är lite ororlig över lördag faktiskt. Hur ska jag klara mig utan snuset när alkohol är inblandat. Tror inte det lär gå så bra.

Fy vad jag saknar dig. Hör av dig. Jag är inte duktig på sånt här. Vet inte hur jag ska bete mig. Vet bara att denna känslan är ovanlig för mig. Klart jag har saknat någon. Det var däremot länge sen. Jag saknar dig D.
Jag vågar inte öppna mig mer än så just nu.


 Denna bild får symbolisera allt jag äter ist för att ta en snus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0