Mysfredag!

Blev en stan runda med Catti idag i alla fall! Vi hade det riktigt trevligt. Hittade en super fin klänning på Åhléns som jag bara MÅSTE ta bild på och lägga upp här! Så kommer ni förstå vad jag menar. Love Love Love säger jag bara!
Självklart blev det även en fika då vi snacka om massa skit. Vad som händer i våra huvuden just nu.
Dessvärre hittade jag inget snyggt jag kunde ha på mig till i morgon. Men det går nog att trolla fram något ;)

Har bokat tid nu till en läppförstoring! Är så jävla nervös att jag har ont i magen. Kanske jag ändrar mig? Tony blev skit sur :S tyckte att jag borde ha pratat med honom först. Men vadå ska jag be honom om lov då eller? haha. Är däremot rädd för smärtan! Är sjukt rädd för nålar. Så vill bara gråta lite just nu! haha. men men blir nog bra :) Är även rädd för att göra förstora läppar. vill i kallad för Ankbea lixom ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0