nonsens

Det känns som att jag har slungats tillbaka 5 år. Då det enda huvudet fylldes upp av var pojkar,fester och diverseannat. Nu är det ju inte riktigt så det är. Men just nu, just idag så känns det så.
När man får för mycket att tänka på. Så är det skönt att koppla bort allt. Bara tänka på vilka kläder man ska ha på sig. Hur sminket ska vara. Inte att man måste ringa si och så många samtal. Allt det där tråkiga som medföljer vuxen livet.

På torsdag smäller det. Hua. Min mor vet ingenting och orkar inte berätta något ännu heller. Är mest orolig över om jag kommer se ut som en anka. Om det kommer göra ont? Vill inte gå igenom samma smärta som jag gjorde med min piercing. Vill heller inte bli ful.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0