Oh no!

Jag måste ju bara berätta. I söndags så såg jag Jackie Ferm live. Ni som känner mig vet ju att jag följer hennes blogg slaviskt. Att hon verkade såå coll och snygg. Nu? Nej fy vilken besvikelse. det var som att springa in i en vägg i för hög hastighet.
Fast det som störde mig mest var väl hennes agerande. Jag tycker synd om henne! Och mig själv med haha. Som satte flickan på en pedistal som hon verkligen inte ska sitta på.

Det är tisdag och Bea känner sig bakis! Detta är absolut inte bra. Har dock kurrearat mig med en dounat och en halv chips påse. NOT GOOD! Kommer gå upp i vikt i en rasande fart om jag fortsätter såhär. Då jag inte har ätit hemlagad mat sedan i fredags. Inte bra det heller.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0