Segpropp

Gordon ramseys F word är på tv :) Själv är jag alldeles för seg i huvudet för att ens orka lägga ner den energin för att hänga med i programmet. Tur är nog det hade blivit så hungrig annars :) För mycket i hans program brukar se så himla gott ut :)

Igår var det torsdag. För min del betydde det att jag skulle fixa mina läppar :) Var nog mer nervös denna gång än sist. Kan tänkas vara så för att jag visste vad som skulle komma. Smärtan var nog mer denna gången med. Grät inte så jag är nöjd. Däremot så tyckte på Daniella ( Hon som utförde behandlingen) och Catti att mina ögon såg ut som att de skrek :P
Efter att läpparna var fixade så blev det lunch på jensens böffhouse. Riktigt gott var det :)
Även om jag läspade i stortsätt hela kvällen och läppen värkte så var det en riktigt bra torsdag :)

Idag däremot står det ingen ting på schemat :) Skönt! Blir nog till att åka ner och sola idag :) Vågade ju inte det igår, så får bli idag :) Kanske färgar utväxten med :) För det behövs! haha :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0