Shit vilken kväll!

Lördags kvällen började med att möta upp Mr T i gamla stan. Vi skulle hem till hans kompis vars flickvän fyllt år. Är egentligen inget fan av att gå hem till folk jag inte känner, som dessutom fyller år.
Väl där förstod jag ju varför han ville ha mig med, haha.
jag trodde väl att människorna som var där skulle vara som "oss" eller lite "finare" tom. Oj, vad jag misstrodde mig. Människorna där var en grupp med vänner till hon som fyllde år. Deras klädstil och beteende var inte det JAG är van med. Vet inte vad man ska kalla den. Någon typ av emo blandat med lite allt möjligt egentligen.
Vi kom väl dit vid tjugo i sju för att sedan gå vid halv tolv.
Kvällen fortsatte på Collage. Jag och Mr T hamnade i kö med två sunnebor. Flickorna var riktigt trevliga men stackrna måste ju lära sig att trängas. Ställa sig i kö i en bar full med människor och hoppas på kösystem fungerar inte, haha.
Kvällen var minst sagt riktigt wierd. Vet lixom inte vart jag ska börja. Vet däremot vem jag ska tänka på om jag vill bli avtänd hahaha. FY FAAAAAN säger jag bara!

Har stängt av min mobil. Orkar inte ha någon kontakt via telefon idag. Har inte ens gått in på msn. Varken har lust eller ork.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0