städning,reklamgodis och sista dagen med snus

Idag har min dag hitils bestått av frukost,städning,något reklam godis samt dusch.
Fanns stunder under städningen då jag vill slänga ut allt och bara behålla en madrass och tv. Är så trött på allt skit. Man flyttar och tar med sig skiten för att sedan flytta tillbaka och ha ännu mer skit än från början! blääää. Nu är det bara att bädda sängen med rena lakan som gäller :)

Har bara tagit en snus idag. vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Jag har ju bestämt mig för att sluta. Däremot vet jag inte om jag tycker det är en så jätte bra idé just nu.

Åh vad jobbigt det är att inte kunna ringa dig. Nu är jag rädd för att störa igen. Ok, du är ju faktiskt på jobbet så jag har ju en anledning till att inte ringa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0